Üldised funktsioonid
Vaatamisi: 1,603
Autori panuse väljatoomine
{Ava loetelu}
- kirjeldatud metoodika töötas välja siinse töö autor
- selle töö autor panustas projekti mõõtmiste läbiviimise ja andmete sisestamisega
- ankeetküsitluse töötas välja siinse töö autor
- kõik töös kasutatud andmed on kogunud ja analüüsinud töö autor iseseisvalt
- kõik algandmed on kogunud autor iseseisvalt 2014. aastal
- samuti on iseseisvalt läbi viidud tulemuste hindamine
Olulisuse väljatoomine
{Ava loetelu}
- vähem tähtsaks ei saa pidada {kelle} rolli {milles}
- tähelepanuväärne on asjaolu, et …
- väga oluline on autori arvates …
- autori arvates on oluline märkida, et …
- tuleb meeles pidada, et …
- {mille} seisukohast on olulise tähtsusega {mis}
- kuna eesmärk on {mis} , siis on autori arvates oluline …
- kuna …. , on autori arvates oluline pöörata tähelepanu {millele}
- … kuna see on väga tähtis {mis eesmärgi} täitmiseks
- … ja muud tunnused, mis on olulise tähtsusega {mille} määramisel
- {autor} on välja toonud neli põhjust, miks on oluline uurida {mida}
- väga tänuväärne oli {mille} hetkeseisu kaardistamine {viide}
- {mille} ja {mille} vastasmõju on väga tähtis uurida, sest …
- seetõttu on väga tähtis enne {mida} kindlaks teha …
- samas on oluline meeles pidada, et {mis} võib {mis tingimustel} osutuda keerukaks
- seega on autori arvates {kelle} seisukohalt esmatähtis …
- seejuures on autori arvates oluline mõista, et …
- seega on autori arvates oluline reguleerida seda, kuidas …
- siinse töö kontekstis on {autori} tekstidest olulisim {mis}
- tuleb meeles pidada, et töös on arvestatud {millega}
- see tahk on autori arvates oluline ka … seisukohalt
- {mille tegemisel} on autori arvates oluline arvestada asjaoluga, et …
- selle töö autori arvates on {mis} väga oluline etapp …
- autori arvates on samuti olulised hindamisaspektid …
Põhjuse väljatoomine
{Ava loetelu}
- siinse töö autori arvates võivad {mis} olla tingitud {millest}
- on võimalik, et {mille} üheks põhjuseks on …
- töö autori arvamuse kohaselt võis {millel} olla oluline roll {milles}
- {mis} ei teki põhjuseta. Üks võimalik põhjendus on …
- see on autori arvates eelkõige tingitud {millest} ja {millest}
- siinse töö autori arvates võivad need muutused olla tingitud {millest}
- ka siin võib mõjuvaks teguriks olla {mis}
- põhjuseks on asjaolu, et …
- kuid autori arvates on peamine põhjus
- {mille} jaotumine on autori arvates tingitud tõenäoliselt asjaolust, et …
- siit selgub ka töö autori arvates põhjus, miks …
- põhjus seisneb arvatavasti {milles}
- siinse töö autori arvates on teine võimalik põhjus
- {mille} sisseviimine oli {kus} tähtis eelkõige seetõttu, et …
Autori hinnangu väljendamine
{Ava loetelu}
- kuna …. , on autori arvates mõistlik …
- kuna …, ei ole autori arvates mõistlik, et …
- mõlemal juhul on autori arvates tegemist {millega}
- töö autori arvates ei ole {mille} puhul võimalik rääkida {millest}
- töö autori arvates aga ei toimi {mis} {kuidas}
- töö autori arvates on {mis} keerukas seetõttu, et …
- siinse töö autori arvates on viimane definitsioon sobivaim, sest …
- autori arvates on {mille} suurimaks puuduseks asjaolu, et …
- {mis} on autori arvates tõhusaim viis …
- {mille} piirmäärad on autori arvates piisavalt suured
- siiski on autori arvates tähelepanuväärne, et …
- {mis} on autori arvates ka oodatav tulemus, sest …
- viimane seletus ei ole ainult huvitav, vaid ka põhjendatud
- töö autori arvates ei piisa {millest}, et …
- kõige parem lahendus töö autori arvates on …
- siinse töö autori jaoks on huvitav …
- autori arvates on see tulemus mõnevõrra üllatav, sest …
- autori arvates on see mõistetav, sest …
Eelduse väljendamine
{Ava loetelu}
- tuginedes varasemale uurimistööle võib eeldada, et …
- siinses töös lähtutakse eeldusest, et …
- autor võtab aluseks eelduse, et …
- siinse töö autor eeldab, et …
- kuna …, siis võib eeldada, et …
- kuigi …, võib siiski eeldada, et …
- seega eeldatakse, et …
- samamoodi võib eeldada, et …
Möönduse väljendamine
{Ava loetelu}
- siinse töö autor on teadlik, et soovituslik on …, kuid …
- nende tulemuste tõlgendamisel tuleb arvesse võtta {mida}
- samas tuleb arvesse võtta, et …
- samuti tuleb arvesse võtta, et …
- siinse töö autor möönab, et …
- seejuures on oluline märkida, et {mis} ei taga {mida}
- samas on oluline märkida, et {mis} ei ole mõeldud eeskätt {milleks}, vaid {milleks}
- siinkohal on aga oluline märkida, et {mis} võimaldab {mida} ainult {mis} tingimustel
- tuleb ka märkida, et {mis} ei ole ainukesed tegurid, mis võivad tekitada {mida}
- seega ei saa väita, et {millel} on määrav tähtsus, kuid sellega tuleb siiski arvestada
- ei saa väita, et {mille} teatud omadused on parem kui teine, küll aga …
- ometi on siinkohal oluline märkida, et nende {kelle} hulk oli kõigest …
- selle tulemuse tõlgendamisel peab arvestama, et {mis} on problemaatiline
- olgugi et töö tulemused pole laialt üldistatavad …
- samas tuleb välja tuua, et kuigi tugevad seosed ilmnevad just {mille} vahel, on …
- kuigi vaadeldud tunnuste hulgas oli see seos kõige tugevam, siis laiemas kontekstis on …
- nii vähese materjali põhjal ei saa kindlaid väiteid esitada, kuid oletatavasti …
- tulemuste interpreteerimisel tuleb meeles pidada, et seda {mida} esines valimis kõige vähem
- uuringu {autor} {aasta} eesmärk erines küll mõnel määral siinsest töö omast, kuid …
Peatüki struktuuri tutvustus
{Ava loetelu}
- tulemused esitatakse kahes osas. Esiteks vaadeldakse …
- selles osas antakse ülevaade teemaga seotud varasematest uurimustest
- siinses peatükis antakse ülevaade uurimustest, mis on seotud …
- selles peatükis antakse ülevaade {mille} klassidest
- selles peatükis antakse ülevaade {mille} eri meetoditest
- järgnevalt antakse {millest} täpsem ülevaade
- esmalt tutvustatakse {mida} ja {mida}, seejärel keskendutakse {millele}
- alljärgnevalt võtan kokku {mille}
- järgnevalt analüüsitakse {mida} kategooriate kaupa
- järgnevalt tehakse järeldused eelmises alapeatükis kirjeldatud {mille} kohta
- uuringutulemuste kirjeldamine koosneb kahest osast. esiteks vaadeldakse …
- selles peatükis antakse ülevaade {mis teemaga} seotud varasematest uurimustest
- siin osas antakse ülevaade uurimustest, mis on seotud …
Töö osale viitamine
{Ava loetelu}
- nagu eelnevalt mainitud …
- kuigi/sest/ehkki nagu eelnevalt mainitud
- nagu eelpool mainitud
- kuid/sest/ehkki nagu eelpool mainitud
- alapeatüki alguses märkis siinse töö autor, et …
- {mille} kohta on siinse töö autor andnud ülevaate eelmises peatükis
- mida on pikemalt tutvustatud töö esimeses peatükis
- {mille} näitena võib tuua töö esimeses ja kolmandas peatükis välja toodud {mille}
- … millele autor on viidanud ka töö eessõnas
- nimetatud tegureid ja nende mõju {millele} kirjeldatakse lühidalt töö järgmises peatükis
- seda selgitan lühidalt järgmises alapeatükis ja lähemalt töö 3. osas
- lähtudes 1. peatükis välja toodud {millest}, võib arvata, et …
- … on tuginetud peamiselt {millele}, mida tutvustati põgusalt töö teoreetilises osas
Mõiste defineerimine
{Ava loetelu}
- magistritöö eesmärgist tulenevalt defineerib autor {mille} kui …
- {mille} definitsioon siinses töös on …
- {kellena} käsitletakse siinses töös {mis omadustega} inimesi
- {mis} on sarnaselt {autor} ja {autor} {aasta} tööle defineeritud kui …
- siinses töös on {terminit} kasutatud laiemas tähenduses: …
- seega sarnaneb eelnev tõlgendus rohkem {kelle} käsitlusega, millest lähtutakse ka selles töös
- töö autori arvates on viimane definitsioon sobivaim, sest …
- {termin} tähendab siinse töö kontekstis …
- {mis} terminiga samatähenduslikult on töös kasutatud {mis} terminit
- edaspidi kasutan termineid {mis}, {mis} ja {mis} sünonüümidena
- kuna selle töö eesmärk on …., siis lähtun {mille} määratlemisel {autori} {aasta} definitsioonist
- … ja seetõttu võetakse ka siinses töös juures aluseks just nimetatud definitsioon
- Tabelis 4 toodud definitsioonid näitavad selgelt, et {mis} ei ole üheselt mõistetav
- {autori} {aasta} definitsiooni kohaselt on {mis} …
Näitlikustamine
{Ava loetelu}
- näitena võib tuua {mille}, mille puhul on tegemist …
- ühe näitena võib tuua {mis} uuringu tulemused {autor} {aasta}, kus …
- näiteks võib tuua {autor} ja {autor} {aasta} uuringu, kus toodi välja …
- teise näitena võib tuua {mis} kategooria, mis ilmneb …
- {mille} näitena võib tuua töö esimeses ja kolmandas peatükis välja toodud {mille}
- … kuid näidetes {näidete numbrid} on näha, et …
- näites {näite number} on tegemist {millega}
- näidetes {näidete numbrid} on välja toodud {mis}
- eelpool toodud näidetest on näha, et …
- {mida} illustreerib ilmekalt näide {näite number}
Tänuavaldused
{Ava loetelu}
- töö autor soovib tänada juhendajaid …
- töö autor avaldab südamlikku tänu oma juhendajatele …
- minu eriline tänu kuulub töö juhendajale {nimi}
- tahan tänu avaldada ka teistele, kes on töö valmimisele kaasa aidanud
- töö autor soovib tänada kõiki uuringus osalejaid
- autor tänab kõiki, kes on töö valmimisel abiks olnud
- kõigepealt pean tänama {keda}, järgmisena väärivad tänu …
- tänan südamest intervjueeritud {keda} {mille} eest, uuringus osalenud {keda} {mille} eest